Philips zahájil s podporou Word-of-Mouth (WOM) marketingu kampaň na podporu elektrického zubního kartáčku Philips Sonicare DiamondClean a produktové řady Sonicare.
V první trnd WOM kampani na českém trhu realizované pro Philips Sonicare si 200 lidí po dobu 2 měsíců vyzkouší elektrický zubní kartáček Philips Sonicare DiamondClean. Cílem kampaně je zvýšení osobní zkušenosti s produkty Sonicare a zvýšení povědomí a generování skutečných spotřebitelských ohlasů na internetu.
Každodenní používání zubního kartáčku Philips Sonicare pomáhá zabránit zánětům dásní a jejich krvácení. Již po 2 týdnech používání jsou dásně zdravější. Philips začal tuto kampaň v Maďarsku a nyní i v České republice, kde je trnd průkopníkem na trhu, neboť jako první Word-of-Mouth marketingová společnost právě expanduje na český a slovenský trh.
Účastníci kampaně, nebo-li trnd stoupenci značky, obdrželi kromě produktu spoustu zasvěcených informací o výrobku a o problémech ústní hygieny tak, aby mohli poskytovat relevantní informace svému okolí, s nímž budou mluvit o zkušenostech s produktem.
– red –