Knihy

Kniha „Direct Marketing“ od Edwarda Nashe

Nakladatelství Computer Press uvádí na náš trh svým rozsahem unikátní knihu Direct Marketing od Edwarda Nashe. Kniha se komplexně na 600 stranách zabývá tímto tématem a popisuje všechny aspekty tohoto marketingového oboru.

V podrobném průvodci se čtenář dozví:

  • jak vytvořit marketingový plán tak, aby pamatoval na všechny náležitosti připravovaných kampaní
  • jak koncipovat průzkum, ať se týká tržního potenciálu, atraktivity výrobku, reklamního poselství, kreativního ztvárnění, vhodnosti komunikačního kanálu ad.
  • jak průzkum realizovat a vyhodnotit, jak se poučit z jeho závěrů
  • jak si připravovanou kampaň otestovat, a tak se vyhnout nepříjemným překvapením
  • na co všechno byste měli pamatovat při tvorbě cen
  • jak má vypadat ekonomický plán „mailových“ akcí, jakým způsobem spočítat, zda jste byli či nebyli úspěšní
  • jakou zvolit kreativní taktiku v případě různých výrobků a zákazníků
  • jaké formáty poštovních zásilek existují a kdy je který vhodný
  • jak má vypadat produkční plán a jak jej vyhodnocovat i aktualizovat
  • že srdcem direct marketingu je zákaznická databáze a jak seznam pro obsílku vytvořit
  • jak může tisk, rozhlas i televize podpořit úspěšnost obsílky
  • že reklama v rozhlasu a televizi má svá specifická pravidla a jak je využít ve váš prospěch
  • jak vybudovat funkční telemarketingové centrum, co za výhody vám to přinese
  • čeho všeho se týká termín „plnění“
  • jak důležitý je databázový marketing, co všechno vám data o vašich zákaznících prozradí
  • jak dokáže internetový marketing sloučit a zúročit řadu výše zmíněných marketingových nástrojů.

Direct Marketing není jen technologie, je to také proces. Cílem je nejen prodat, ale také vybudovat užitečný zákaznický vztah. Při této činnosti je možné použít jakýkoli prostředek – nejen přímé poštovní zásilky, ale také noviny, časopisy, rozhlas, televizi, krabičky od zápalek a různé další způsoby, o kterých se zatím nikomu nezdálo. Důležitá není metoda, skrze niž se nabídka dostane k zájemci, ba dokonce ani způsob, jakým zájemce odpovídá. Je vcelku jedno, jestli se k prodejci dostane dotaz nebo objednávka poštou, telefonem, telegramem, interaktivním kabelem nebo přímou návštěvou místa prodeje.

Důležité je to, že jméno a adresa zákazníka jsou „odchyceny“ a zaznamenány na seznamu, který se stane srdcem marketingového procesu. Seznam adres je prostředkem, skrze nějž dodavatel své povinnosti vůči zákazníkovi nebo zájemci, poskytne mu patřičné služby, inkasuje peníze a posléze přichází s další nabídkou zboží, služeb nebo informací.

Autor knihy Edward Nash vede firmu Team Nash Inc., zabývající se poradenstvím a utvářením direct marketingu se sídlem v New Yorku. Edward Nash také učí direct marketing na Newyorské universitě a universitě ve Virginii.

Publikace je určena pro marketingové pracovníky, kteří s direct marketingem začínají a stojí před úkolem vymyslet, naplánovat a ve firmě realizovat direct marketingový program i pro ty zkušenější, jimž poskytne řadu tipů, rad a zamyšlení, kterými směry se tento dynamický tržní obor vyvíjí, kam napřít pozornost a budoucí úsilí.

Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press.
Knihu je možné objednat u stejného nakladatelství.

650 stran černobílých, Kód knihy: KE0144
ISBN: 80-7226-838-4, EAN: 978-80-7226-838-2
Doporučená cena:790,- Kč

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!