Pepa.cz, jeden ze slevových obchodů na českém trhu, poskytuje ve spolupráci s AXA Assistance novou službu automatického pojištění slevových kuponů. Zařadil se tak mezi první české slevové portály, které svým klientům tuto přidanou hodnotu poskytují. Pojištění garantuje zákazníkům ochranu před případným nečestným jednáním společností, které nabízí své služby prostřednictvím voucherů.
Pojištění pomůže zákazníkovi vyřešit problémy vzniklé při nedodržení podmínek ze strany poskytovatele služby. Pomáhá při reklamaci a v případě nedodání služby v požadované kvalitě a avizovaném rozsahu či úpadku poskytovatele služby ručí za navrácení peněz za zakoupený voucher.
„Pojištění voucherů se automaticky vztahuje na všechny slevové kupony, které nabízíme. Zákazník se proto nemusí bát, že v případě nespokojenosti se zakoupenou službou o své finance přijde. Naopak ručíme za to, že mu budou peníze vráceny v co nejkratším možném čase,“ uvedl Petr Sýkora, marketingový ředitel portálu Pepa.cz. „Skupina AXA Assistance je prvním poskytovatelem pojištění voucherů na českém trhu. Zákazníkům obchodu Pepa.cz garantujeme navrácení peněz při oprávněné reklamaci a poskytujeme jim i poradenské služby,“ doplnil představitel AXA Assistance.
Podle informací zveřejněných sdružením Spotřebitel.net vzrůstá počet zákazníků slevových obchodů, kteří nejsou s poskytnutými službami spokojeni. Klíčové přitom je kupovat vouchery u zavedených a prověřených slevových portálů, které jim při reklamaci pomohou.
„Garance kvality a snaha o co nejlepší služby je to, co dokáže odlišit dobrý obchod od špatného. Chceme, aby zákazník věděl, že stojíme na jeho straně. Jako jediný slevový portál například nabízíme ke každému zakoupenému voucheru bonus v podobě kuponu na slevu 25 %. Tu může zákazník použít při svém dalším nákupu téže služby,“ informuje Petr Sýkora z Pepa.cz a dodává: „Každým svým nákupem přispívají naši klienti na dobročinné účely. V objednávkovém formuláři si přitom mohou vybrat, který charitativní projekt podpoří,“ dodal Petr Sýkora.
– red –