Reklama

Muž potápějící se v pokojovém akváriu propaguje server Sdovolená.cz

Srovnávač zájezdů Sdovolená.cz české internetové jedničky Seznam.cz , který loni vstoupil na trh, přichází s novou reklamní kampaní. Od 1. 8. do 19. 8. bude v televizním spotu upozorňovat na to, že je nejvyšší čas na letní odpočinek.

Srpen jako poslední měsíc letních prázdnin je ideálním obdobím pro využití výhodných nabídek zájezdů. Nová kampaň se sloganem „Sdovolená.cz – nejvyšší čas vyrazit na dovolenou“ na to upozorňuje a zároveň tak cílí na lidi, kteří do poslední chvíle čekají na nákup last-minute zájezdů. Dalším cílem kampaně je i zvýšení návštěvnosti a povědomí o značce Sdovolená.cz.

V televizním spotu se odehrává situace, ve které se zaměstnanec v pracovní době potápí s brýlemi a šnorchlem v akváriu a sleduje proplouvající rybky. Toto podivné chování se ale nesetkává s pochopením u jeho kolegů. Celá situace v nadsázce ukazuje, jak to také může dopadnout, když si lidé nedopřejí dovolenou. Televizní spot bude vysílán na kanálech Nova Group, Prima Bundle, TV Barrandov a AT Media. Spoty budou probíhat také on-line a v síti kin CineStar.

Novou reklamní kampaň připravila kreativní agentura Saatchi & Saatchi a mediální agentura Initiative Media Prague.

– red –

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  3. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  4. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  5. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!