On-line

Kampaň: „Nakrm psa. Zn. SpěcháTo!“

Po úspěchu první dobročinné kampaně na podporu opuštěných psů v českých útulcích s názvem „Nakrm psa. Zn. SpěcháTo!“ se internetový portál Spěcháto.cz ve spolupráci s Nadací na ochranu zvířat a společností Mars Czech s.r.o., výrobcem krmiva značek Pedigree a Whiskas, rozhodli tuto kampaň zopakovat.

V loňském roce se do kampaně „Nakrm psa. Zn. SpěcháTo.cz!“ zapojilo 261 000 uživatelů internetu, díky nimž 30 psů z útulku Archa Liberec získalo celkem 1 tunu krmiva Pedigree. „Při průměrné ceně 500 Kč za desetikilový pytel granulí Pedigree se útulku Archa podařilo uspořit částku 50 000 Kč,“ uvádí Jana Juríková z portálu Spěcháto.cz. Mechanika kampaně představuje klikání na banner, který je umístěn pod fotografií psů z útulku. Jakmile pes nasbírá 5000 kliků, společnost Mars Czech s.r.o. daruje útulku krmivo zn. Pedigree pro psa na celý měsíc. Kampaň tentokrát podporuje psy z Útulku Nový Svět ve Dvoře Králové nad Labem. Díky úspěchu v loňském roce a zájmu veřejnosti poběží po skončení kampaně „Nakrm psa“ další, nová kampaň „Nakrm kočku. Zn. SpěcháTo!“.

Kampaně získaly také zajímavé patrony. Patronem kampaně „Nakrm psa“ se stal hokejista Tomáš Plekanec, „Nakrm kočku“ zaštiťuje zpěvačka Lucie Vondráčková. Kampaň „Nakrm psa“ probíhá od 23. 7. – 20. 8. 2012, kampaň „Nakrm kočku“ poběží od 23. 8. – 20. 9. 2012.
Více informací na http://nakrmpsa.spechato.cz/.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!