Na podporu své aktuální komunikační kampaně připravila ANNONCE podpůrné promo aktivity. Ty probíhají do 22. června v Praze ve vybraných stanicích metra, na autobusových a vlakových nádražích. Konkrétně na Andělu, Florenci, Nádraží Holešovice, Smíchovském, Masarykově a Hlavním nádraží jsou každý den od středy do pátku v odpoledních hodinách distribuovány stovky kusů novin.
„Kolportéři v obrandovaném oblečení rozdávají na určených místech aktuální vydání jednotlivých dílů ANNONCE – PRÁCE/VOLNÝ ČAS/ZVÍŘATA dále REALITY/STAVBA/ELEKTRO i AUTO/MOTO/EROTIKA a motoristický měsíčník AUTOHANDL. Smyslem akce je nejen podpořit stávající OOH a online kampaň, ale také přilákat naše čtenáře k právě probíhající spotřebitelské soutěži,“ uvedl Petr Langer, tiskový mluvčí společnosti ANNONCE a.s.
Soutěž, probíhající na http://soutez.annonce.cz, určena pro B2C klienty ANNONCE, je postavena na podávání inzerátů. K těmto zadavatel přidá často vtipný příběh prodávané či poptávané služby nebo zboží. Následně jsou jednotlivé příspěvky nejen zvýhodněny ve výsledcích vyhledávání, ale zároveň zařazeny do hlasování. Inzerát, který obdrží nejvyšší počet hlasů v průběhu jednoho kola, získá zájezd k moři v hodnotě 20 tisíc korun. Jednotlivá kola trvají vždy sedm dní, od páteční do čtvrteční půlnoci. Celkem proběhne šest kol. První bylo spuštěno 18. května a poslední pak bude uzavřeno 28. června. Bude tím završena jarní část kampaně, spojená s nedávným re-brandingem společnosti a novin ANNONCE.
– red –