Za 20 let klienti svěřili v ČR Ipsosu na výzkumy trhu 2 miliardy Kč, celkem ve více než 13 000 projektech pro 1 200 firem. Právě v těchto dnech se slaví kulaté výročí 20 let od založení firmy Tambor a 5 let od spojení s Ipsos.
Z malé rodinné firmy o 2 zaměstnancích s obratem 0,5 mil. K v r. 1992 až po leadera trhu, největší firmu výzkumu trhu a veřejného mínění o 120 zaměstnancích v ČR s obratem 307 mil. Kč v r. 2012 – to jsou základní údaje vymezující historii Ipsos na českém trhu.
Radek Jalůvka, CEO agentury Ipsos k tomu dodává: „Při založení společnosti mne opravdu nenapadlo, kam se za dvě desítky let posuneme. Nejvíce si vážím toho, že s většinou klientů máme trvalý a oboustranně efektivní obchodní vztah. Téměř 100 klientů s námi pravidelně spolupracuje více než 10 let a tato důvěra je znát.“
V současnosti Ipsos klade důraz v ČR vedle dodržování profesionality a etiky výzkumné práce zejména na stálou inovaci a využití špičkového technického zázemí pro moderní sběr dat a jejich kontrolu. Mezi nejžádanější výzkumné projekty dnes patří výzkumy loajality a spokojenosti, segmentace, testování produktů/služeb, testy komunikace, mystery shopping a customer experience, shopper research, výzkumy zaměřené na detailní poznání požadavků zákazníků a odkrytí jejich emocí a mnoho dalších.
„Číselná fakta i důvěra ze strany klientů jsou pro nás nesmírně zavazující. Jsme si rovněž vědomi toho, že bez neustálé investice do inovací nabídky a služeb se neobejdeme. Děkuji všem za podporu a za spolupráci v průběhu 20 let. Mohu slíbit, že Ipsos ve snaze stále inovovat a poskytovat co nejlepší a nejefektivnější servis pro Vás – pro naše klienty – rozhodně nepoleví“, dodává k tomuto výročí Radek Jalůvka, CEO Ipsos, „velmi si vážím i toho, že jsem byl letos zvolen kolegy z dalších výzkumných agentur – národním reprezentantem ČR v ESOMARU – celosvětové profesní společnosti sdružující odborníky na výzkum trhu.“
– red –