On-line

„Fashion“ trend webových stránek

Stále více skloňovaný termín „fashion“ se objevuje také v elektronickém prostředí. Jedná se o provedení webových stránek módních značek tak, aby byla zdůrazněna image a co nejlépe prezentována oděvní kolekce. Tímto směrem se vydala i česká prémiová oděvní značka BUSHMAN.

K novodobému „fashion“ trendu webových prezentací se postupně přiklání většina módních značek. Příkladem povedené proměny, jsou zcela nové stránky oděvní firmy BUSHMAN. BUSHMAN představuje svou image v moderní reprezentativní podobě. Zákazník, vedle zavedené sítě značkových prodejen, může nyní nakoupit i on-line, prostřednictvím nově spuštěného e-shopu. Stránky jsou dynamické, uživatelsky přátelské a přirozeně intuitivní. „Design a technické řešení stránek bylo navrženo tak, aby odpovídalo světovým trendům a především, aby co nejlépe vyjadřovalo osobitý styl značky,“ dodává Ing. Simona Šťástková, marketingová specialistka BUSHMAN.

– red –

Čtěte také

  1. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  2. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  5. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!