Netradiční crazy kampaň si pro novou značku piva Rafun připravila společnost CBIC a.s. provozující Vyškovský pivovar. Chystá první netalentovou show pro všechny, kteří sice neoplývají božským hlasem či nadáním, ale i oni konečně mohou něco vyhrát! A především – chtějí se bavit! Vítěz se stane tváří nového piva, další výhry zahrnují zájezd s kapesným do Las Vegas či několik oblíbených iPadů.
Nové pivo si žádá novou zábavu. Nosným konceptem kampaně na novou pivní značku Rafun je crazy netalentová show pro všechny, kteří se chtějí víc než dobře bavit a co si umí „dělat kozy“. Kampaň připravuje společnost CBIC, a.s. ve spolupráci s agenturou ConPro. „Připravte se na kampaň, která by měla osvěžit český trh a rozhodně nečekejte žádné pivní bratrství,“ říká Helena Plívová, Managing Director agentury ConPro.
Video spoty na portálu Stream.cz vyzývají k natáčení a sdílení videí v kategorii hudba, zpěv a tanec. V žádném případě však nejde o dokonalost a profesionalitu! „Neumíte něco nejlépe ze všech? Přesněji řečeno – myslíte si, že něco hodně dobře umíte a ostatní si to nemyslí? Pak je FUNmanie určená přesně pro vás. Natočte a nahrajte se na Stream.cz a bavte tak sebe i ostatní,“ doplňuje detaily kampaně Helena Plívová. Celá show vyvrcholí zábavným finálovým večerem v O2 aréně 14. června 2012. Právě v tento den také bude možné poprvé ochutnat nové pivo značky Rafun.
Moderátorka FUNmánie Klára Vytisková a ostřílená partička porotců – Richard Genzer, Michal Suchánek a Ondra Sokol. Závěrečným kláním v O2 aréně bude provázet Klára Vytisková, zpěvačka kapely Toxique. Nejoblíbenější „netalenty“ bude hodnotit ostřílená partička porotců ve složení Richard Genzer, Michal Suchánek a Ondra Sokol. Všechny osobnosti FUNmanie najdete v promočních videospotech na www.stream.cz/funmanie.
Vstupenky na finální večer zakončený taneční párty společně s představením nové pivní značky Rafun bude možné zakoupit v síti Sazka Ticket. V ceně vstupenky obdrží každý účastník párty 4pack nového piva Rafun.
– red –