On-line

Reklamní kampaň pro značku FORPSI

Největší tuzemský poskytovatel domén a webhostingu INTERNET CZ, a. s. spustil v těchto dnech novou reklamní kampaň pro značku FORPSI. Komunikace je postavena na třech klíčových momentech letošní sportovní sezóny – právě začínajícím Mistrovství světa v ledním hokeji, fotbalovém svátku EURO 2012 a Letních olympijských hrách v Londýně. Kromě jiného zahrnuje i spotřebitelskou soutěž o atraktivní ceny v podobě počítačového vybavení DELL. Kampaň je zaměřena na podporu prodeje domén s koncovkou .CZ, kde právě v těchto dnech FORPSI dosáhne rekordní dvouset tisící registraci .CZ domény, aby tak potvrdilo své výsadní postavení na českém trhu internetových domén.

Český hokejista, který právě vstřelil gól a sdělení „Měj na dresu správnou adresu„ – to je nový vizuál FORPSI, se kterým se od začátku května můžete setkat na billboardech podél dálnic a rychlostních silnic, ve vybraných časopisech, na internetu a na sociálních sítích. Během půlroční kampaně jej pak postupně vystřídají další dva vizuály tematicky vztažené právě k EURU 2012 a Letním olympijským hrám.

„Hlavním cílem kampaně je podpořit obecné vnímání domény .CZ jako optimálního řešení pro úspěch českých firem a podnikatelů, a to z pozice nejvýznamnějšího tuzemského registrátora poskytující své služby pod obchodní značkou FORPSI. A samozřejmě díky tomu navýšit jejich prodej,“ uvádí Erich Syrovátka, ředitel společnosti INTERNET CZ, a. s. důvody pro realizaci kampaně a dodává: „proti předchozím komunikačním aktivitám se také mění zacílení. Snažíme se prostřednictvím kampaně více zaměřit na širší cílovou skupinu tzv. poučenou laickou veřejnost.“

Nedílnou součástí kampaně je i spotřebitelská soutěž „FORPSI – zaregistruj .CZ doménu a vyhraj“ , která probíhá v období od 1.5. do 30.10.2012 ve třech soutěžních kolech.

Do soutěže je možné se zapojit po registraci nové .CZ domény prostřednictvím webové adresy www.agent-forpsi.cz nebo www.forpsi.com , prokazatelném uhrazení jejího nákupu a zodpovězením alespoň jedné ze dvou tipovacích soutěžních otázek. Soutěží se o tři PC stanice Dell Optiplex 390 „hlavní super nadupanou výhru“ v podobě počítačové sestavy DELL Optiplex 990.

Přestože je cena při registraci a volbě webhostingového poskytovatele až druhotným kritériem, připravila společnost INTERNET CZ, a. s. během kampaně také speciální zvýhodněnou cenovou nabídku – standardní částka za roční registraci .CZ domén byla snížena ze 140 Kč bez DPH na akční cenu 90 Kč bez DPH za rok.

Kampaň vzešla ze spolupráce multimediální zlínské produkční společnosti IS Produkce, která připravila kreativu, a reklamní agentury BORK Brand, která se stará o realizaci jednotlivých komunikačních aktivit. Skladba komunikačního mixu je s ohledem na zaměření a povahu produktu výrazně orientována na internet, kde FORPSI využije kromě standardních aktivit (jako je bannerová reklama na internetu, facebooková PPC kampaň) i v Česku dosud ojedinělou facebookovou aplikaci v podobě akčního viral videa. Pro komunikaci navíc FORPSI využívá outdoorových ploch na dálnicích a rychlostních komunikacích, klasické tištěné inzerce ve vybraných odborných titulech a PR aktivit zaměřených na laickou veřejnost.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!