Zpravodajský server Novinky.cz chystá v dubnu novou reklamní kampaň. Objeví se v televizích, na Youtube, ale zavítá i do stanic pražského metra.
Kampaň startuje 9. 4. a bude trvat tři týdny, další komunikace značky bude pokračovat po celý rok. Setkat se s ní budete moci po dva týdny na všech komerčních televizích, tři týdny poběží spoty na Youtube. Nevynecháváme ale ani kina a od 16. 4. uslyšíte reklamy i v rádiu. Uskuteční se také ambientní akce. V několika vytížených stanicích pražského metra budou novodobí kameloti. Na aktuální kampaň navážou další prvky, které budou prezentovat server v průběhu celého roku.
Cílem nové kampaně je především posílení povědomí o značce Novinky.cz jako místě první volby pro spolehlivé, nebulvární on-line zpravodajství. Kampaň zdůrazňuje schopnost on-line zpravodajství zaznamenávat neustále se měnící svět a vyvíjející se události. Aktuálnost serveru umožňuje čtenářům držet se v obraze a nikdy nebýt o krok pozadu. Hlavní motto „Stále se něco děje“ podtrhuje možnosti, kterými se Novinky.cz odlišují nejen od tištěných médií.
– red –