Dovolena.cz, člen skupiny Student Agency, masivně roste a za první čtvrtletí roku 2012 vykázala meziroční nárůst prodeje zájezdů ve výši 48 %. Rostl i prodej doplňkových služeb k zájezdům, a to meziročně o 10 %.
Hlavními tahouny prodeje zájezdů přitom v prvním čtvrtletí byly zejména first minute zájezdy, kde klienti letos často využívali slevy až na dvě děti do 18 let zdarma nebo volili slevy na zájezdy až 30% z ceny. V případě samotných first minute zájezdů činil meziroční nárůst prodeje přibližně 60 %.
Velký úspěch zaznamenaly české cestovní kanceláře, jejichž prodej se na portálu Dovolená.cz výrazně zvýšil. V meziročním srovnání se jedná o navýšení přes 131%. Mírný nárůst byl také v prodeji německých cestovních kanceláří. Web Dovolená.cz je prozatím jediným místem, které propojilo nabídku českých a německých cestovních kanceláří a nabízí tak největší nabídku zájezdů na českém trhu. Za úspěchem projektu stojí kvalitní servis značky Student Agency, doprava na zahraniční letiště, nebo parkování na letišti v Praze. Všechny uvedené služby platí za klienty Student Agency.
– red –