Vitana, přední český výrobce polévek, omáček, směsí a dochucovadel, představuje v nové reklamě Masox v kelímku, gelovou variantu tradičního Masoxu propagující tradiční silnou chuť. Kampaň poběží v televizi a v místě prodeje. Masox v kelímku se bude prodávat v obchodech v balení po 2 a 4 kusech.
Reklamu natočil mladý talentovaný režisér Tomáš Řehořek, který má za sebou mj. dva celovečerní filmy Czech Made Man a Signál.
Řehořek pro novou reklamu na Masox v kelímku použil filmovou stylizaci a technologie, jejichž využití není pro reklamy v lokálním měřítku zcela běžné. Použil ultraširokoúhlý formát cinemascopu a pracoval s anamorfními objektivy s odlišnou hloubkou ostrosti. Ve výsledku tedy oko diváka vnímá reklamu jako daleko vetší, než ve skutečnosti je.
Jiří Pleskot, Creative Director agentury Hullabaloo, která spot realizovala, k reklamě dodává: „Ta reklama je postavená na velice jednoduché myšlence, že házíte do hrnce sílu Masoxu. Proto jsme také pro vykreslení síly té značky využili technologie, které v limitovaném čase 20 vteřin pracují s vizuálními prostředky, jež unese velký film, čímž se spot zdá větší, než ve skutečnosti je.“
– red –