Asociace Public Relations Agentur (APRA) vyhlašuje již 7. ročník oborové soutěže Česká cena za PR. Až do 10. dubna 2012 lze prostřednictvím www.cenapr.cz přihlašovat PR projekty i jejich dílčí části do 18 soutěžních kategorií.
Každý projekt musí být přihlášen alespoň do jedné kategorie typu I, tj. „Komunikační disciplíny“, nebo do kategorie typu III, tj. „Komunikační nástroje“. Kromě toho může být práce přihlášena (za snížený manipulační poplatek) i do některé z tzv. „Oborových kategorií“ typu II (znamená to, že šance na získání ocenění se tím dále zvyšuje).
Kategorie
I. Komunikační disciplíny
I. 1 Firemní (korporátní) komunikace/Corporate Communications
I. 2 Společenská odpovědnost a filantropie/Corporate Responsibility and Philantrophy
I. 3 Business-to-Business (B2B)
I. 4 Business-to-Consumer (B2C)
I. 5 Interní komunikace/Internal Communications
I. 6 Krizová komunikace/Issues management
I. 7 Digital & social media
II. Oborové kategorie
II. 1 Finanční trh a finanční služby
II. 2 Spotřební zboží/Consumer Goods
II. 3 Farmacie, zdravotnický sektor
II. 4 Technologie, IT
II. 6 Nekomerční sféra a veřejný sektor
II. 7 Průmysl
II. 8 Služby
III. Komunikační nástroje
III. 1 Klasická firemní média (firemní publikace aj.)
III. 2 Nová média (intranet, webové stránky, RSS, PDA aj.)
III. 3 Akce a události/Events
III. 4 Sólokapr/Media placement