On-line

Ogilvy&Mather získala značku Fríí

Agentura Ogilvy&Mather uspěla ve výběrovém řízení na aktivaci značky nealkoholického piva Fríí pivovaru Heineken. Podstatná část kampaně se bude realizovat pomocí digitálních médií.

„Cílem kampaně je podpořit prodej nealkoholického piva Fríí, zvýšit povědomí o značce, zvýšit počet příležitostných konzumentů nealko piva a taktéž zvýšit zájem o značku již loajálních konzumentů nealkoholického piva,“ vysvětluje Daniela Klančíková, Brand Manager pro nealkoholické pivo Fríí.

Kampaň využije především digitální média – od webových stránek, přes facebook až k vývoji vlastních aplikací pro mobilní telefony. Ogilvy&Mather bude pro nealkoholické pivo Fríí zajišťovat i printovou kampaň, samplingové aktivity a sponzoring. Kampaň odstartuje v květnu a potrvá celý rok 2012.

– red –

Čtěte také

  1. Produktový specialista
  2. Retail manager/Spotřební elektronika
    Praha
  3. Konzultant/ka - parfémy
    Praha | 30000 - 35000 Kč za měsíc
  4. Asistent/ka prodeje vlastních výrobků
    Pekařská 601/8, Praha, Jinonice
  5. Podpora projektů na sociálních sítí - internet a sociální média
    Mladá Boleslav | 40000 - 45000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!