Firma Groupon oznámila, že v prosinci 2011 dosáhla v Severní Americe rekordního nárůstu počtu nákupů přes mobilní telefony. Jedna čtvrtina všech zákazníků si v tomto období zakoupila na portálu Groupon slevové kupóny prostřednictvím mobilního telefonu nebo zařízení. Současně firma oznámila, že jak koncoví zákazníci tak partneři stále častěji používají její mobilní aplikaci a v meziročním srovnání tak došlo k podstatnému nárůstu její popularity.
Informace o prodejích přes mobilní zařízení v Severní Americe za prosinec 2011:
25% slevových poukázek Groupon si lidé zakoupili prostřednictvím mobilních zařízení.
Počet uživatelů mobilních aplikací vzrostl oproti prosinci předchozího roku více než 3x, na více než 9 miliónů.
Více než 12 tisíc partnerů využilo mobilní aplikaci firmy Groupon k vyzvednutí poukázek a sledování prodejnosti. Nejpoužívanější mobilní zařízení byly telefony a přístroje s operačními systémy iOS a Android.
V posledním roce došlo také k rozšíření mobilní aplikace Groupon o nové funkce. Jednak bylo vylepšeno uživatelské rozhraní a současně byly přidány nové typy transakcí, včetně nákupu dovolených a cestovatelských produktů prostřednictvím Groupon Getaways (http://www.groupon.com/getaways, nákupu zboží v síti Groupon Goods (http://www.groupon.com/goods) a slevových akcí v reálném čase na Groupon Now! (http://www.groupon.com/now).
“Firma Groupon i nadále mění způsob jakým lidé v místě svého bydliště nakupují,” řekl Mihir Shah, viceprezident divize mobilních aplikací firmy Groupon. “Spolu s tím jak roste popularita chytrých telefonů (smartphone) a mobilních zařízení a současně dochází k růstu možností, která tato zařízení nabízí, se již velmi těšíme na další využívání těchto mobilních technologií v ještě větší míře. Mobilní technologie pak našim obchodním partnerům z celého světa umožní podnikat a provádět marketing snáze a efektivněji.”
Firma Groupon pokračuje v posilování své pozice na poli mobilních technologií. Své mobilní aplikace již spustila ve více než 30 zemích celého světa a uzavřela strategická partnerství s předními firmami v oboru. Firma také oznámila rozšíření stávající spolupráce s firmou Nokia, jejímž cílem je zpřístupnit služby místního nakupování zákazníkům z celého světa. Obě firmy hodlají spolupracovat na vytvoření té nejlepší mobilní aplikace Groupon pro mobilní telefony a přístroje Nokia, která by umožnila zákazníkům nakupovat kdykoli a kdekoli.
– red-