On-line

Podpora bonboniéry Tatiana pokračuje soutěží na Facebooku

Oblíbená značka bonboniér Tatiana si pro své fanoušky nachystala zajímavou marketingovou podporu, která poběží od 20. února do konce března tohoto roku.

Všichni, kdo milují výborné čokoládové bonbony s oříškem uvnitř, se na Facebooku mohou zařadit do skupin podle svého zájmu a prozradit tak svým přátelům nejen něco více o sobě, ale i to, že právě oni milují Tatianu. Fanoušci budou postupně dle skupin zaplňovat jednotlivé „bubliny“ (například s fanoušky některého z fotbalových klubů, skupiny lidí se společnou vášní k vaření, …) a vytvářet tak komunitu dle vlastního zájmu. Po naplnění se stanou součástí kampaně na internetu a v tisku, kde se dané bubliny s jejich facebookovými fotografiemi objeví. Některé kategorie (bubliny) vytváří značka Tatiana, zbytek ale zůstává na fanoušcích a jejich nápadech.

– red –

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Marketingový specialista s AJ
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!