Reklama

British Airways spouští marketingovou kampaň na podporu Londýna jako klíčové destinace pro rok 2012

Leteckou společnost British Airways (BA) čeká skutečně rušné léto, které proběhne především ve znamení Letních olympijských her v Londýně, jimž je největší britský letecký dopravce oficiálním partnerem. Olympijskými hrami je inspirovaná nová marketingová kampaň, kterou British Airways právě spouštějí. Ta pokryje především britský trh, nicméně má svými aktivitami přesah také do ostatních zemí Evropy.

Anna Ingham-Grant, obchodní ředitelka British Airways pro střední a východní Evropu k tomu říká: “Tohle léto nás čekají Letní olympijské hy a Paralympijské hry, výročí 60ti let královny Alžběty II. na britském trůně, festival London 2012, Wimbledon, gurmánský festival Taste of London a tradiční dostihy v Ascotu. K tomu připočtěte spoutu dalších kulturních a sportovních událostí. Již podle prvních odhadů prodejů bude Londýn pro české cestovatele jednou z nejatraktivnějších destinací roku 2012.” Konkrétně v České republice zaznamenaly BA enormní zájem o letenky do Londýna na období Olympijských her. Ten se projevil již v srpnu loňského roku, kdy byly tyto lety zpřístupněny v rezervačním systému společnosti.

Aby podtrhly význam Londýna pro letošní světové dění, spustily British Airways tento týden novou reklamní kampaň, která ve Velké Británii pokryje televizi (televizni spot k nahlednuti zde: http://www.youtube.com/watch?v=1n-9-6ULjHY) a globálně online a digitální média, včetně nového Google+ profilu a Facebooku.

Pro vizuály určené pro printovou kampaň využily British Airways rovněž olympijských motivů, když komunikují tzv. killer facts, například množství čaje servírovaného během roku 2012 na palubách BA, kterým by palubní personál British Airways spolehlivě naplnil tři olympijské plavecké bazény. Celkem British Airways přepraví v roce 2012 podle odhadů takový počet cestujících, kteří by více než 1800x naplnili kapacitu vyprodané pražské O2 Arény.

Součástí komplexní kampaně British Airways je také unikátní online soutěž o pět letenek, včetně ubytování pro tým pěti osob, která probíhá do 9. března na Facebooku.

Hlavním mottem kampaně je: 2012. We’re ready. To Fly. To Serve.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!