Společnost RAVAK, největší český výrobce koupelnového vybavení, spustila novou verzi svých internetových stránek www.ravak.cz . Radit bude i omlazený žabák RAVAK.
Stránky, které firma provozuje už 14 let, prošly jak obsahovým, tak grafickým redesignem. Nová podoba se po grafické stránce nese v duchu přehlednosti , technologických trendů a je nabitá informacemi. Stěžejním navigačním prvkem je sedm horizontálních záložek, které odkazují na hlavní oblasti zájmu zákazníků, ať již se jedná o samotné produkty, inspirační vizualizace a rady pro řešení koupelen nebo o možnost stahování velké části obsahu stránek. V centrální části je umístěn dynamický baner s hlavním sdělením, které má dotvářet celkovou image značky. Webové stránky mají po obsahové stránce i zcela nové součásti. Je to třeba sekce s konfigurátory, která zatím obsahuje dva programy, a to program pro sestavení vany a hydromasážního systému podle individuálních požadavků a konfigurátor řešení na míru neboli program, ve kterém si zákazník může z pohodlí domova sám namodelovat atypické řešení sprchového prostoru pro svou koupelnu a rovnou on-line odeslat objednávku k výrobě.
K novinkám patří také sekce Pro partnery, kde odborná veřejnost najde data a dokumenty potřebné pro práci obchodních partnerů firmy RAVAK, architektů a designerů. Celkově však stránky zůstávají i nadále orientované na koncového zákazníka. Každý produkt je vybaven sadou ilustrativních fotografií, přehledným popisem a hlavními benefity, cenou, ale i technickými nákresy, 3D modely a montážními návody. K uživatelsky příjemným novinkám patří i možnost on-line prohlížení všech katalogů i ceníku.
Právě díky nasycenosti detailními informacemi o produktech jsou nové internetové stránky RAVAK výjimečné: „V porovnání s ostatními weby, které jsme kdy zpracovávali, jsou stránky RAVAK nabité množstvím podrobností o veškerém sortimentu. V tomto ohledu pro nás zakázka od firmy RAVAK představovala výzvu, abychom všechna data umístili přehledně a intuitivně. Technologie se posunuly a RAVAK je chtěl co nejvíce využít k tomu, aby každý našel vše co nejjednodušeji a aby nemusel klikat do dalších tří úrovní pod hlavní stránku“ říká Filip Čabrádek vedoucí projektu z firmy Topinfo, která dostala po předchozích dobrých zkušenostech vývoj stránek na starosti.
Stránky jsou nově optimalizovány na nejpoužívanější rozlišení monitorů, tj. 1024 pixelů na šířku, ale jsou dobře čitelné i pro mobilní zařízení, takže by měly maximálnímu počtu uživatelů zjednodušit cestu k požadovaným informacím.
Nedílnou součásti komunikace, a tím i webových stránek, je žabák RAVAK, kterého firma používá od roku 2006. Do sezóny 2012 vstupuje v nové animované 3D verzi, která mu dodává nejen modernější vzhled, ale otevírá mu i nové možnosti použití. O tom, jak může žabák RAVAK ožít, se zákazníci budou postupně přesvědčovat v průběhu letošního roku.
– red –