On-line

Nový web Auto ESA má o 20 % vyšší návštěvnost

Auto ESA zaznamenalo za první měsíc provozu nových webových prezentací 20% nárůst počtu návštěv, 10% nárůst zaslaných online rezervací a 68% nárůst počtu uživatelů z mobilních zařízení. Při porovnání návštěvy webu v lednu a prosinci narostl o 53 % počet odeslaných formulářů na online ocenění vozu. 20% nárůst byl zaznamenán i u počtu unikátních uživatelů, u počtu shlédnutých stránek došlo k 22% navýšení.

Hlavním cílem úprav bylo přiblížit se více zákazníkovi a jeho potřebám, tedy realizovat co možná uživatelsky nejpříjemnější prezentaci. Změny proběhly jak po stránce grafické, tak technologické. Nový web byl vytvořen týmem interních IT odborníků a před samotným spuštěním bylo využito i skupinové testování nových verzí webu.

„Významný nárůst návštěvnosti našich nových webových prezentací přičítáme zlepšené práce s vyhledávači, dobře cílené kampani na významných informačních portálech, ale i líbivému a přehlednému designu našich stránek,“ říká ředitel marketingu Auto ESA Filip Kučera.

Nové weby Auto ESA mají několik způsobů hledání vozů. Zákazník může využít fulltextového vyhledávání, grafického předvýběru, nebo hledání podle vlastních parametrů. Navíc přibyla i možnost porovnávání vozů, tak jak je uživatelé znají např. z eshopů. Nejvýraznější změnou je AJAX (Asynchronous JavaScript and XML) technologie, která umožňuje upřesnění výběru vozu podle parametrů bez opětovného načítání stránek. Tuto moderní technologii využívají nejmodernější servery, včetně vyhledávače Google. Samozřejmostí je pak možnost online rezervace či online ocenění vozidla.

Nejnovější spuštěnou prezentací byla aplikace pro mobilní zařízení na doméně m.autoesa.cz.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!