Společnost Infor, přední poskytovatel podnikového softwaru s více než 70 000 zákazníky, ohlásila Infor10 Marketing, novou generaci integrované marketingové aplikace v rámci sady Infor10 CRM Enterprise (Epiphany).
Infor10 Marketing pomáhá podnikům plánovat, realizovat a monitorovat marketingové aktivity zaměřené přímo na zákazníka – simultánně prostřednictvím řady odchozích (e-mail, direct mailing, SMS, Facebook, Twitter, atd.) a příchozích (web, mobilní zařízení, onlinové prodejny, call centra, hlasové systémy, POS terminály, bankomaty apod.) kanálů. Řešení umožňuje řízení vztahů se zákazníky napříč celou společností s ohledem na řízení zákaznických preferencí, optimalizaci nabídky, rozhodování na základě pravděpodobnosti a přínosů, a marketingové aktivity vyžadující svolení zákazníků.
Infor10 Marketing využívá potenciál zainteresování samotných spotřebitelů na efektivitě kampaní prostřednictvím speciálních funkcí sociálních sítí, které umožňují příjemci e-mailové kampaně vystavit informaci na existující profil na Facebooku, Twitteru či dalších sítích a sdílet ji s dalšími uživateli. Uživatelé oslovení tímto způsobem mají možnost „sdílet“ čí se „stát přáteli“ či přeposlat zprávu přímo na určené kontakty. To zákazníkům pomáhá zefektivnit svou kampaň a marketingovým pracovníkům poskytuje možnost intenzivnější komunikace. Kromě toho tyto nástroje obsahují robustní funkce pro sledování a analýzy, které pomáhají určit výkonnost kampaně, identifikovat nejziskovější iniciativy a zároveň chránit anonymitu a vztahy se zákazníky.
„Spotřebitelé jsou stále více svázáni mezi sebou a sdílí informace v rámci osobních sítí více než kdy dříve,“ řekl Jackie Palmer, produktový manažer pro řešení CRM ve společnosti Infor. „Infor10 Marketing využívá nástroje pro komunikaci ve 21. století, zejména rostoucí potenciál a vliv sociálních sítí, které umožňují společnostem využít sílu spojení mezi zákazníky a získat doporučení prostřednictvím třetích stran, při současném respektování soukromí zákazníků a obchodních preferencí.“
Funkcionality Infor10 Marketing zahrnují:
Příchozí a odchozí komunikační body
Aby CRM umožnilo řízení komplexního zákaznického programu, nabízí Infor10 Marketing příchozí komunikační kanály jako např. web, kontaktní centrum, POS terminály, IVR (rozpoznání hlasu) apod. společně odchozími kanály typu e-mail a direct mailing. To marketérům umožňuje vytvářet CRM programy a realizovat individuální kampaně s využitím všech komunikačních kanálů a bodů z jednoho centrálního místa.
Vícekanálová zákaznická komunikace
Každý zákazník nyní může být osloven komunikační kampaní prostřednictvím více kanálů, což marketingovým pracovníkům umožňuje nabízet optimální kombinaci informací a materiálů a dávat důraz na klíčová sdělení a přínosy pro zákazníky. V nové verzi jsou v rámci dané kampaně explicitně definovány marketingové kanály, typy komunikace a cílová skupina a jsou nabízeny nové atributy a funkcionality pro dané komunikační způsoby a segmenty. Kromě toho nyní marketéři mohou sledovat historii kontaktů a odezvy z každého kanálu, což umožňuje optimalizovat analýzy a reportování.
Tematické programy
Infor10 Marketing nabízí možnost tematických programů umožňující realizovat více kampaní v jednom balíčku s různými variantami na jedno společné téma, což dovoluje zapojit více komunikačních bodů a zvýšit tak dosah kampaně. Kampaně v rámci jednoho tematického programu dokáží využít kombinace komunikačních kanálů, příchozích či mixu příchozích a odchozích, což dovoluje využít plný arzenál komunikačních nástrojů.
Pohled na zákaznickou interakci
Integrované analytické nástroje nabízené prostřednictvím intuitivního webového rozhraní poskytují cenné informace o interakci se zákazníkem, jak v případě odchozích, tak v případě příchozích komunikačních kanálů, jež mohou sloužit jako impuls pro vznik nejrůznějších iniciativ a zlepšit efektivitu kampaní. Nové kampaně s možností hodnocení získaných z externích analytických nástrojů mohou být spuštěny na pár kliknutí a ušity na míru tak, aby poskytovaly maximální hodnotu a spokojenost zákazníků. Kromě toho Infor10 Marketing dovoluje uživatelům automaticky sledovat historii kampaní, monitorovat odezvu z různých kanálů a využívat data k iniciaci následných konverzací prostřednictvím jakéhokoliv komunikačního bodu.
Přesně zacílené zákaznické kontakty
Historie jak příchozí tak odchozí interakce je integrována do jediné tabulky poskytující věrnou a konsolidovanou historii kontaktů napříč všemi kanály, přičemž vytváří přesný a aktuální zdroj s možností okamžitého přístupu. Robustní vyhledávací a filtrovací funkce formují přesně zacílené seznamy a téměř neomezený počet segmentů na základě dostupných zákaznických informací, jako jsou například demografie, nákupní chování, historie kampaní, modelová hodnocení a datové filtry.
Infor10 Marketing je ideální pro společnosti, které potřebují špičkové řízení a provádění marketingových kampaní s možností využití více kanálů, příchozí a odchozí komunikace a aktivit vyžadujících svolení zákazníků. Podniky mohou využívat Infor10 Marketing k vybudování dlouhodobých zákaznických vztahů při respektování zákaznických preferencí a posilování loajality.
– red –