On-line

Nová zimní microsite pro Ferrero Česká

Nová soutěž o chladicí lahev Chladnosku je organizována společností Ferrero Česká a trvá od 1. 1. do 30. 4. 2012. Seznámíte se s ní na speciální Microsite, kterou na základě dodaného vizuálu zpracovala a naprogramovala internetová agentura FG Forrest.

Spolupráce Forrestů s reklamní agenturou Leagas Delaney a společností Ferrero Česká tak pokračuje další, v pořadí již čtvrtou kampaní (www.jetovchladku.cz). Podle výsledků těch minulých můžeme i této předvídat a přát úspěch a zájem uživatelů.

V hlavní roli jsou opět chlazené tyčinky Kinder. Tentokrát se soutěží o designovou chladicí lahev v neoprenovém obalu – ideální pro děti jak do školy, tak pro volný čas. Na výběr je ze dvou barevných variant lahví a lze je získat už za 15 obalů od chlazených tyčinek Kinder. Princip soutěže i získávání cen jsou tradičně stejné jako v předchozích letech.

Microsite stručně, přehledně a s ohledem na Cílovou skupinu informuje o pravidlech soutěže a samotných produktech. Nová pravidla ovšem vyžadují ověření věku toho, kdo vstupuje na stránku. Jde o ochranu velmi malých dětí před reklamou. I na této Microsite se tedy objeví neoblíbený, ale nutný prvek vstupního zadání věku.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!