On-line

Reklamní systém PayLo překonal hranici 4 milionů návštěvníků měsíčně

Provozovatelé slevových portálů mají již půl roku k dispozici výkonný nástroj, jak zvýšit své zisky. Reklamní systém PayLo, který zajišťuje slevovým nabídkám zobrazovací pozice na srovnávačích slev, již přináší slevovým serverům více než 4 miliony návštěvníků měsíčně.

Systém PayLo je na českém trhu aktivní relativně krátce, ale jeho úspěšnost raketově narůstá. “PayLo existuje teprve šest měsíců a za tu dobu už zprostředkovalo slevovým serverům přes 20 milionů návštěvníků v celkové hodnotě přesahující 25 milionů korun,” říká Michal Hardyn, jednatel největšího slevového agregátoru na českém internetu SlevyDnes.cz. “Zatímco v červnu jsme slevovým serverům zprostředkovali 2,6 milionu návštěvníků, v listopadu to bylo znatelně více, podařilo se překonat hranici 4 miliónů návštěvníků měsíčně,” dodává Michal Menšík, ředitel PayLo.cz a zároveň jednatel agregátoru Slevín.cz.

PayLo výhradně zastupuje hned tři přední tuzemské slevové srovnávače – SlevyDnes.cz, Slevín.cz a ZlateSlevy.cz. Systém PayLo.cz pracuje na principu aukcí o místa v jednotlivých výpisech slev. V praxi to znamená, že si slevový server předplatí u PayLo kredit, jenž mu aukčním modelem platby za proklik umožní, že se jeho produkty v nabídkách slev budou prosazovat na čelních pozicích. Tím slevový server může oslovit a získat více než 100 tisíc potenciálních zákazníků denně.

V současné době se reklamní platforma PayLo intenzivně prosazuje také na slovenském trhu, kde zastupuje slevové portály Zlava.sk, ZlavyDnes.sk a Slevin.sk. “I na Slovensku se nám daří zvyšovat návštěvnost slevových serverů využívajících náš systém. Od druhé půlky listopadu v PayLo nabízíme slevovým serverům přes 10 tisíc návštěvníků denně, což je pro většinu z nich nezanedbatelné množství potenciálních zákazníků,” říká Michal Menšík z PayLo.cz.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!