Kampaň „Péčí o svůj domov pomáhejte dětem“ získala bronzové ocenění IMC Awards v konkurenci prací předních evropských reklamních agentur. Tuto kampaň připravila pro společnost Unilever agentura Garp*cz.
Hlavním cílem této úspěšné kampaně bylo aktivovat lokální komunity pod společnou platformou značek Cif a Domestos prostřednictvím CSR aktivity v duchu filosofie společnosti Unilever. „Jsme rádi, že jsme dostali příležitost vytvořit a realizovat tuto kampaň, která obstála v hodnocení mezinárodní porotou. V České republice není takovýchto realizací integrované marketingové komunikace mnoho,“ říká Ondřej Gottwald, ředitel agentury Garp*cz. „Už samotný fakt, že se klient rozhodl realizovat kampaň i v letošním roce, svědčí o tom, že kampaň funguje a že v oblasti budování značky mají nejlepší výsledky dlouhodobé promyšlené projekty. Vymýšlení i exekuce kampaně pak agenturu i klienta těší o to více, že její výsledky mají širší pozitivní společenský přesah a pomáhají zlepšit prostředí, ve kterém vyrůstají naše děti,“ dodává Ondřej Gottwald.
Princip kampaně spočíval v soutěžení základních a mateřských škol o finanční prostředky na rekonstrukci nebo vybavení dlouhodobého charakteru. Do soutěže se zapojily školy a školky z České a Slovenské republiky. O výhercích rozhodovali rodiče a příznivci jednotlivých škol, kteří zakoupením výrobků Cif, popř. Domestos společnosti Unilever a následným odesláním dokladu o koupi mohli podpořit jednu ze soutěžících škol. Celá kampaň kombinovala jak ATL, tak i BTL komunikaci a její hlavní část se opírala především o webové stránky soutěže.
V roce 2010 se do soutěže zapojilo přes 4 000 českých a více než 3 000 slovenských škol. Vítězné školy si dohromady na výhrách rozdělily 6 milionů korun, respektive 180 tisíc eur.
„Ocenění od profesionálů z oblasti reklamy nás samozřejmě těší, je výsledkem vzájemné spolupráce mezi společností Unilever a agenturou. V neposlední řadě nám udělala radost i reakce ostatních lidí, zástupců škol, rodičů a žáků v průběhu samotné kampaně. Teprve ty vám dají tu nejcennější zpětnou vazbu na vaši práci,“ říká Jan Čechura, marketing operations manager značek Cif a Domestos společnosti Unilever.
Bližší informace o soutěži naleznete na www.rozvojskol.cz
– red –