Čtyřiadvacet komiksových políček je ozdobou nové podoby webových stránek agentury MARCO BBN Czech Republic, které byly spuštěny na stávající adrese www.marco.eu.
„Nová podoba našeho webu ideově vychází z naší filozofie, kterou uplatňujeme i v práci s našimi klienty, totiž vytvořit jedinečný, lehce rozpoznatelný a od konkurence odlišující styl,“ uvedl ředitel agentury Pavel Marek.
Architektura webu vychází ze stylu sítě Business Branding Network (BBN), jejímž členem je MARCO již deset let. Česká agentura naplnila mezinárodní šablonu vlastním příběhem a informacemi. Barvy komiksu (bílá, oranžová, černá) jsou korporátními barvami MARCO.
„Komiks se nám zdál jako nejvhodnější médium pro vyprávění příběhu, kterým chceme návštěvníky našich stránek zaujmout. Příběh formou komiksu amerického střihu seznamuje s tím, kdo jsme, co děláme a jak se k nám dostat,“ vysvětlil Marek důvody pro výběr komiksové podoby vizuálního stylu stránek.
Všemi stripy komiksu se jako tenká oranžová linie táhne cesta. K oranžovému ztvárnění se autor kreseb Jan Kvasnička a tým MARCO rozhodli jednak proto, že jde o korporátní barvu agentury, ale také proto, že právě cesta je pro MARCO klíčovým pojmem.
Cesta je alegorie dlouhodobého vztahu s klientem i cesta klientovy značky k pomyslnému vrcholu na trhu, tedy cesta značky. Agentura už na své domovské stránce vyzývá: „Vydejte se na svou Brand Journey, zazvoňte u našich dveří a vstupte!“
Novou sekcí na stránkách je okénko Creative in MARCO (http://www.marco.eu/_creative-in-marco/). Pod ikonou oloupaného banánu mohou zákazníci i potenciální zájemci o služby kreativního oddělení MARCO vidět názorné ukázky realizovaných i nerealizovaných kreativních řešení reklamních kampaní. „Creative in MARCO je živou a atraktivní součástí našeho webu, je to něco, co na bývalých stránkách jednoznačně chybělo. Ukázek našich grafických realizací bude přibývat,“ doplnil Pavel Marek.
– red –