HR sekce korporátních webů nemusí vždy vypadat jako nudný seznam volných pozic. Může to být i místo, kde se uchazeč o práci rychle dozví mnoho užitečných informací a ještě se pobaví. Přesně touhle cestou se vydal telekomunikační operátor Vodafone společně s agenturou Mather Advertures.
„Na začátku stálo přání zpřehlednit kariérní sekci našeho webu a zároveň potenciálním uchazečům o zaměstnání neformálně představit naši moderní technologickou společnost. Myslím, že se nám to i díky multimediálnímu obsahu skvěle podařilo,“ říká Eva Štípková, senior manažerka interaktivního a přímého marketingu Vodafonu.
„Jako hlavní prvek celého webu jsme zvolili jednoduchou funkční infografiku, která se v Česku používá jen zřídka a přitom dle našeho názoru působí na uživatele velmi dobře. Dokáže velmi rychle sdělit zásadní informace, a proto ji na novém webu najdeme na každém kroku,“ říká Michal Jeřábek, Client Service Director z Mather Advertures.
Infografikou jsou v úvodním videu svižně a zábavně zprostředkovány i důležité údaje představující Vodafone jako jednoho z nejlepších zaměstnavatelů v České republice.
Dalším určitě zajímavým prvkem je virtuální prohlídka po prostorách hlavní budovy na Vinici a Call centra v Chrudimi. 3D fotografie reagující na pohyb myši navíc skrývají v určitých místech video přehrávač s příběhy zaměstnanců.