V návaznosti na redesign korporátního web sídla Komerční banky v České republice byly nyní adaptovány také webové stránky (http://www.koba.sk/). Realizaci opět zajistila internetová agentura FG Forrest, která s Komerční bankou dlouhodobě spolupracuje.
Adaptace slovenského webu Komerční banky odpovídající aktuálnímu designu a vizuální komunikaci byla spojena s přepracováním produktových listů na úrovni použité stylistiky a změnu outsourcingu na provoz serveru v prostředí KB. Mezi další inovace patří zpřístupnění služby Profibanka, aktivní slovník pojmů a přehled produktů od A do Z.
Všechny tyto změny si daly za cíl web zoptimalizovat, zatraktivnit a zpřehlednit. Specifická verze webu komunikuje optimálněji s handicapovanými uživateli.
„Po úspěšném dokončení redesignu korporátního web sídla KB jsme si předsevzali přepracovat web i pro slovenskou pobočku. Jasnou volbou byla implementace úspěšně aplikovaných a otestovaných ergonomických prvků použitých v předchozím projektu, především v oblasti použitelnosti, logiky, orientace a podpory značky, jakožto i optimalizace pro handicapované uživatele. Cílem bylo zachovat prvky Corporate Identity tak, aby i náhodný uživatel okamžitě poznal, že se pohybuje na stránkách Komerční banky.“ dodává David Horák, Webmaster Komerční banky.
Veškeré změny probíhaly v krátkém čase a s ohledem na pohodlí uživatelů slovenského webu Komerční banky.
“Realizace nového webu pro pobočku Komerční banky na Slovensku pro mě byla velmi zajímavá a přínosná především z hlediska komunikace v rámci projektového týmu, který zejména na straně KB čítá větší počet zainteresovaných osob. Domnívám se, že společnými silami se nám podařilo web oživit a uživatelům tak poskytnout větší komfort,“ hodnotí spolupráci Michaela Švíková, Project Manager společnosti FG Forrest.
– red –