Současný model slevových serverů není do budoucna trvale udržitelný. Firmy si nejsou jisté, zda se zákazník bude vracet a opakovaně využívat službu, přestože dostane výraznou slevu při prvním použití služby. Kromě toho jsou zákazníci přesyceni dalšími nabídkami.
Dalším vývojem u různých slevových serverů může být nová strategie, která se nyní představuje v USA na serveru Loopt pod názvem U-deals.
Zákaznící si sami navrhnou slevu u služby která by je zajímala, poptávku sdílí s přáteli na sociálních sítích a slevový server tyto podmínky navrhne dodavateli služby. Ten se může rozhodnout, zda nabídku akceptuje či ne. Například, akceptovaná nabídka byla cena letenky, původně za 100 UDS, kterou se letecká společnost Virgin America rozhodla prodat za 35 USD.
Slevové servery budou vyzývat své zákazníky, aby sami přišli s návrhy služeb, které by pro ně byly atraktivní. V tomto případě by byly úspěšnější značky, které mají se zákazníkem vybudovaný vztah a jejichž brand je hodnotnější než brandy, které se na vztah posílení značky se zákazníkem soustředí méně.
– red –