Lukáš Chmela, majitel mediální agentury Media Buyers spustil letos v červnu nový podcast, ve kterém se objevují jako hosté představitelé nejvýznamnějších médií a zástupci předních značek. Podcast má velmi slušně našlápnuto a prvních osm zveřejněných epizod je zaplněno skutečně zajímavými jmény.
1. epizoda
Jak dělá marketing UBER s Václavem Petrem, marketing managerem UBER pro Česko a Slovensko. Rozhovor si můžete poslechnout na webu Marketing-insider.cz.
2. epizoda
Rozhovor s Martinem Švarcem, obchodním ředitelem Seznam.cz o tom, jak řídí Seznam a o vizi dalšího rozvoje největšího českého portálu.
3. epizoda
Rozhovor s Jaroslavem Vavřinou, spolumajitelem Harley-Davison Praha o marketingu Harley-Davidson a o mega oslavě 115 let výročí založení, která letos proběhla v Praze.
4. epizoda
O marketingu Prague International Marathonu a Runczech se Sašou Belovskim, business development directorem.
5. epizoda
Rozhovor s Michalem Štádlerem, obchodním ředitelem Adformu o vývoji online reklamy, RTB i platformě Adform.
6. epizoda
O marketingu ZOOT i o prodeji módy přes internet s Martinem Komorou, marketingovým ředitelem ZOOT.
7. epizoda
Rozhovor s Robertem Schafferem, generálním ředitelem O2 areny o marketingu O2 areny i pořádání špičkových koncertů, Laver cupu nebo Davis Cupu.
8. epizoda
O vývoji a možné budoucnosti české e-commerce, 115 miliardovém trhu s Janem Vetyškou, výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci (APEK).
Nová série rozhovorů se již připravuje a můžete se opět těšit na další atraktivní jména, témata i značky. Více informací o podcastu najdete na www.marketing-insider.cz.