Síť drogerií parfumerií ROSSMANN spouští v období od 9. května do 17. července 2016 speciální letní kampaň s názvem „Kdo se sbalí na Bali?“. Námět a kreativní část kampaně pochází z dílny reklamní agentury Kaspen a marketingu společnosti ROSSMANN ČR.
Kampaň proběhne celoplošně v tisku, onlinu, rádiu a v různých formách POS materiálů na všech 124 prodejnách.
Společnost ROSSMANN se poprvé rozhodla uspořádat letní kampaň pro své zákazníky. Po dobu 10 týdnů od 9. května do 17. července 2016 mohou zákazníci za uskutečněné nákupy v jakékoliv prodejně ROSSMANN sbírat body. Za každých 200 korun nákupu obdrží do hrací karty 1 bod. Při koupi speciálně označených produktů pak obdrží další body navíc. Ty mohou postupně proměňovat za slevy na vybrané produkty a navíc každý týden soutěžit o 10 zájezdů v hodnotě 20 000 korun od cestovní agentury Invia dle vlastního výběru. Hlavní cenou letní kampaně je exotická dovolená na Bali v hodnotě 200 000 korun též od cestovní agentury Invia. Registrace na soutěže o zájezdy probíhá přes webovou stránku www.rossmann.cz.
„Pro spolupráci s Invií jsme se rozhodli z důvodu široké nabídky, kdy si zákazník může na jednom místě vybrat zájezdy od více než 300 CK kamkoli, případně si připlatit a díky tomu se svobodně rozhodnout, kam cestu podnikne,“ říká Kateřina Olšáková, marketingová manažerka společnosti ROSSMANN.
„ Díky tématice celé soutěže se naše účast, jakožto specialisty na dovolenou, logicky nabízela a rádi jsme přijali nabídku stát se jejími partnery. Jedná se pro nás o významnou spolupráci a zároveň oceňujeme možnost být součástí kampaně na všech pobočkách společnosti ROSSMANN,“ dodává Michal Bošela z marketingu cestovní agentury Invia.