Marketing

Kotva se loučí s prázdninami akcemi pro děti i dospělé

Obchodní dům Kotva přichystal na přelom srpna a září dvě důležité akce. Zatímco na konci prázdnin budou školáci v rámci Spend & Save kampaně získávat jednotlivé součásti školní výbavy.

Na začátku září se také může široká veřejnost těšit na nejvýznačnější českou módní událost – Mercedes-Benz Prague Fashion Week.

Při kampani „I návrat do školy může být zábavný“, která proběhne od 29. srpna do 1. září, rozdá obchodní dům Kotva stovky kusů vybavení do školy. Ke svým nákupům podle výše útraty zákazníci získají dětské lahve na pití, svačinové obaly, penály nebo pastelky. Kotva mimo jiné připomene, že právě v jejím druhém patře se v sedmi multibrandových prodejnách nachází největší kolekce značek dětského a teen oblečení a obuvi v Praze.

kotvabts-letak_2016

Přehlídková část největší módní akce v ČR zářijového Mercedes-Benz Prague Fashion Week bude probíhat od 3. do 5. září v netradičních suterénních prostorách Kotvy, které jsou za běžných okolností veřejnosti nepřístupné. Kromě rampy pro nákladní vozidla bude využita také podzemní točna, sloužící v minulosti k pravidelnému zásobování. Ta byla v době vzniku považována za jeden z technologických unikátů celého rozsáhlého zázemí obchodního domu.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!