Společnost Feedyou se v komunikaci spojila s jedničkou na českém PR trhu, AMI Communications. Ta má Feedyou pomoci šířit povědomí o možnostech využití tohoto online komunikačního nástroje ve firmách.
Feedyou navrhuje především náborové chatboty pro řadu významných firem, jako je ŠKODA Auto, Lufthansa In Touch, Dr. Max, Hypoteční banka nebo Jablotron. Jako první firma v Česku zapojila několik účelových chatbotů i na svých webových stránkách. „Chceme firmám i veřejnosti ukázat, že umělá inteligence v komunikaci firem rozhodně není strašákem budoucnosti. Je naopak efektivním a nenákladným pomocníkem, zastupujícím člověka v nudných a stereotypních činnostech,“ říká Vojtěch Dlouhý, spoluzakladatel Feedyou. Právě ve spolupráci s AMI Communications bude Feedyou šířit myšlenku využití chatbotů i v dalších oblastech, jako je customer care, sales, marketing nebo e-commerce.
AMI Communications se bude věnovat především strategickému plánování PR a media relations, a to se zaměřením na B2B i B2C sektor. „Mezilidská komunikace se s rozvojem online prostoru značně proměnila. Vnímáme, že v některých situacích je lidem příjemnější komunikovat s robotem než s člověkem. Komunikace skrze chatboty je i proto zajímavou oblastí s obrovským potenciálem, kterého chceme s Feedyou naplno využít,“ uvádí ke spolupráci firem Milan Hejl, Partner AMI Communications.