Komunikace

Kaufland představí nové spoty Z lásky k Česku

V rámci komunikačnímu konceptu Z lásky k Česku představí Kaufland hned dva nové spoty, ve kterých hrají hlavní roli představitelé dlouholetých dodavatelů. Robert Vyšata za Bohemia Apple a Ivo a Jan Prantlovi za společnost Prantl Masný průmysl.

„Jsme rádi, že vztahy s našimi obchodními partnery jsou dlouhodobě na takové úrovni, kdy jsou ochotni propojit dobré jméno své firmy se značkou Kaufland,“ komentuje další zaměření kampaně Z lásky k Česku Michael Šperl, tiskový mluvčí Kauflandu.

kaufland_spot_2016_big

30 sekundové spoty v režii Michaela Baumbrucka (kreativní agentura FeelConcepts ) budou v televizi poprvé vysílány 21. září. Spoty bude vysílat Televize Barrandov, Česká televize, Prima i Nova. Téma dodavatelů se objeví také na billboardech, v prodejnách, zákaznických novinách, webu i Facebooku společnosti Kaufland.

Čtěte také

  1. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  2. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  3. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
  4. Provozní manažer
    Hlinsko
  5. Moderátor/ka online her – až 35 000 Kč
    Zlín | 29000 - 35000 Kč/měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!