Hypoteční banka, spouští novou reklamní kampaň nazvanou „Zkraťte si cestu domů“. Oproti předešlým kampaním však nebude mít sezónní ani produktový charakter, ale v různých variantách bude přítomna v médiích po celý letošní rok.
Kampaň, jejímž hlavním protagonistou je jezevčík Eda, má za cíl podporovat povědomí o Hypoteční bance jako jedničce na trhu s hypotečními úvěry. K vidění bude jak v televizi, tak na internetu nebo na bigboardech u dálničních tahů.
Vizuální stránka nové kampaně připomíná film o té nejkratší cestě k vysněnému bydlení a atmosféru filmového trháku podporují i vizuály celé kampaně. Hlavní postavou je jezevčík Eda, který je již dlouholetým členem hypoteční rodiny a zvláště návštěvníkům poboček Hypoteční banky je znám jako výrazný a oblíbený poutač z výkladních skříní.
„Nová kampaň se tak výrazně odlišuje od výtvarného stylu, kterým se Hypoteční banka do nedávna prezentovala. V kampani klademe důraz na maximální komunikaci sloganu „Zkraťte si cestu domů“, a to nejen ve smyslu pořízení vlastní nemovitosti. Motiv „zkracování cesty“ je v nové kampani rozšířen i mimo oblast samotného bydlení. Proto bude také v jarní části kampaně zahrnuto nově i reklamní sdělení v oblasti dopravy,“ vysvětluje Kateřina Krásová, ředitelka marketingu Hypoteční banky.