Zcela novou reklamní kampaň představila v květnu cestovní agentura Invia. Série televizních spotů s rodinou Výborných poukazuje na hlavní benefity, které Invia klientům nabízí.
Koncept kampaně s názvem „Dovolená na Výbornou“ však nabízí přesah i na sociální sítě a blog Invia, kde se diváci mohou s příběhy rodiny seznámit blíže.
Hlavní myšlenkou kampaně je poukázat na výhody dovolené bez kompromisů. „Cestovatelé mají při výběru dovolené celou řadu požadavků, málokdy se jim ale podaří najít zájezd splňující všechny atributy. Tím, že Invia sdružuje nabídku od více než 300 cestovních kanceláří na jednom místě, je náš prodejce schopen z této nejširší nabídky najít kombinaci, která splní všechna přání klienta zároveň,“ komentuje koncept kampaně Michal Bošela, z marketingu cestovní agentury Invia. Rodina Výborných tak v sérii vtipných spotů ukazuje rozdíly mezi dovolenou vybranou z omezené nabídky a „dovolenou na Výbornou“, již nabízí Invia.
Natáčení tří televizních spotů, které v rámci reklamní kampaně vznikly, probíhalo v Dominikánské republice v režii Erica Yeallanda. Invia však u televizní reklamy neplánuje skončit. „Během natáčení jsme nechali herce pořizovat selfie a videa, která nám umožní s rodinou dále pracovat jako s živým elementem kampaně. S maminkou Annou Výbornou a jejími příběhy se tak diváci setkají na Facebooku, Instagramu i na blogu,“ vysvětluje Michal Bošela a dodává, že kampaň dostane i svůj vlastní hashtag #DovolenaNaVybornou.