K 8% nárůstu došlo v oblasti display reklamy meziměsičně v listopadu, zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 723 milionů korun. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Alza.cz. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.
Z monitoringu internetové display a video reklamy vyplývá, že vzestup se projevil pouze v meziměsíčním srovnání, meziročně naopak internetová reklama mírně poklesla, a to o 4 %.
Největšími zadavateli byli v listopadu stejně jako v předchozím měsíci tři internetoví obchodníci, pouze v jiném pořadí: Alza.cz, který využil reklamní prostor v hodnotě 36,2 milionů korun, Internet Mall s inzercí v hodnotě 29,5 milionů a Czc.cz, který umístil reklamu v hodnotě 27,4 milionů.
Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v listopadu vystavena online inzerce v celkové ceníkové hodnotě 674 milionů korun.