V letošním ročníku prestižní soutěže efektivity digitálních projektů se opět utkaly společnosti i instituce v jedenácti oborech a v osmi typech řešení. Letos jednoznačně dominovala agentura Digital First Marketing Group se sedmi oceněními a Grand Prix za HR kampaň pro Deloitte Česká republika.
Sedm ocenění také získala agentura FG Forrest následovaná LCG New Media a Effectix.com, které získaly po pěti oceněních. Odborná porota se skládala z 16 členů.
„Soutěž Internet Effectiveness Awards už od roku 2005 hodnotí měřitelné přínosy přihlášených projektů – nejde tedy o líbivost, ale o efektivitu. Máme velkou radost, že se letos přihlásilo ještě více projektů než loni a o prestižní ocenění zabojovaly firmy a instituce všech velikostí. Porota měla i letos velmi těžké rozhodování, projekty byly skutečně kvalitní. Vyvrcholením ročníku byl slavnostní galavečer v Praze, kde si zástupci nejlepších projektů převzali ocenění,” uvedl Radovan Jelen, předseda správní rady Asociace.BIZ, která soutěž IEA organizuje.
Grand Prix získala agentura Digital First Marketing Group s projektem Deloitte Dreamjob
Nejvyšší ocenění si odnesl projekt Deloitte Dreamjob od Digital First Marketing Group pro klienta Deloitte Česká republika. Porota ocenila originální nápad nechat si samotné uchazeče o zaměstnání poskládat vlastní pozici se vším, co k ní potřebují. Například kvalitní techniku, služební auto, VIP mentoring, flexibilní pracovní dobu nebo možnost cestovat do zahraničí.
Kampaň cílila na zájemce z řad studentů a absolventů vysokých škol, především skrze Instagram, Facebook, LinkedIn a YouTube. Úspěšné bylo i zapojení TikToku a využití bannerů v sítích Google a Sklik. Navzdory probíhajícím letním prázdninám do firmy dorazily stovky životopisů s prezentacemi, videy a motivačními dopisy.
Přesah kampaně pro samotný Deloitte spočíval v ještě lepším pochopení toho, co je pro mladé uchazeče opravdu důležité a co jim v budoucnu nabízet. Kampaň zároveň plošně zvýšila zájem o všechny aktuálně vypsané pozice o 25 %.
Luxusní ceny z křišťálu si odnesly i další významné společnosti
Napříč vyhlašovanými kategoriemi efektivních digitálních řešení se na předních příčkách umístila i řada známých značek. Luxusní skleněné ceny z dílny světoznámé sklárny Moser si odnesly tandemy:
LEGO Trading, s.r.o. a Digital Vision Czech republic, a.s.
JIP východočeská, a.s. a NetDirect s.r.o.
Kambing Trade s.r.o. a FG Forrest, a.s.
Up Česká republika s.r.o. a Spring systems s.r.o.; FG Forrest, a.s.,
STOCK Plzeň-Božkov, s.r.o. a LCG New Media s.r.o.
Alaskan Fisherman a.s. a Internet Projekt, s.r.o.
MONETA Money Bank, a.s. a NTT Czech Republic s.r.o. (ve spolupráci s Feedyou s.r.o.)
Česká spořitelna, a.s. a Evropa v datech a Digital First Marketing Group s.r.o.
ELFETEX, spol. s r.o. a com, s.r.o.
Czech Wool company s.r.o. a wpj s.r.o.
MEDICOM CLINIC a.s. a BETTER MARKETING, s.r.o.
Avast Software s.r.o. a Digital First Marketing Group s.r.o.
Toys and Stories s.r.o. a AITOM Digital s.r.o.
Agentura Digital First Marketing Grooup (DFMG) získala mimo Grand Prix ještě čtyři první místa, jedno druhé místo a jedno třetí místo. Sedm ocenění také získala agentura FG Forrest. Po pěti cenách vyhrály také Effectix.com a LCF New Media.