„Nakupuj výrobky a proměň body v odměny“, tak zní slogan nového věrnostního programu společnosti Colorlak a.s., předního českého výrobce nátěrových hmot, zaměřeného na řemeslníky. Program odstartoval od začátku května a je realizován na vybraných partnerských prodejnách v České republice.
Za návrhem konceptu věrnostního programu stojí reklamní a komunikační agentura ImperialMedia s.r.o. z Uherského Hradiště.
„Naší snahou bylo vytvořit věrnostní program, který by byl přesně šitý na míru řemeslníkům a zároveň korespondoval se zadáním společnosti Colorlak, a.s.,“ uvádí account manager společnosti ImperialMedia David Bruckner.
Agentura realizovala tvorbu microsite, která je určena výhradně registrovaným členům a podporu prostřednictvím merkantilních tiskovin v podobě informačních brožur a POS materiálů do prodejen. V průběhu konání věrnostního programu se uskuteční ještě direct mailová a SMS kampaň.
„V návrhu konceptu jsme vytvořili dvě úrovně členství: stříbrný a zlatý partner, které se liší podle výše obratu. Řemeslníci nakupují výrobky zařazené do věrnostního programu v partnerských prodejnách a následně promění připočtené body v odměny. Účastník se přihlašuje do svého účtu prostřednictvím microsites colorlakprofi.cz, kde si může v reálném čase kontrolovat výši bodů a odměny, na které má nárok. Toho je docíleno díky propojení našeho redakčního systému s ekonomickým softwarem společnosti Colorlak, a.s.“ dodává David Bruckner.