Ve své nové jarní kampani řetězec projektových marketů HORNBACH tematizuje prospěšný účinek těžké fyzické práce doma a na zahradě. Nová kampaň, která je jako obvykle trochu ztřeštěná, staví každodenní stresové situace do zcela nového kontextu.
A tak se nepříjemnosti s šéfem, problémy při výchově potomků a nadměrná konzumace médií doslova vypotí při kutilství.
Ve spotu realizaci každodenních vysilujících problémů převezme v protagonistově imaginárním vnitřku těla houf hyperaktivních „gumových kovbojů“. Ti zlikvidují a přemění na pot všechno, co jim přijde do cesty. Pozdravem „pápá“ se loučí s potem, s kterým odchází i všechny zlikvidované problémy. V reálném světě se kutil potí při budování působivého zahradního schodiště z těžkých a neopracovaných kamenů. Fyzicky náročnou prací a vzniklým potem tak vyhání každodenní problémy. „Vypoť to“ – tak zní jednoduché a výstižné poselství na konci spotu.
„Kampaň je pro HORNBACH pozvánkou k aktivní fyzické a tvůrčí práci venku na zahradě,“ říká David Kolář, marketingový ředitel společnosti Hornbach pro Českou republiku a Slovensko. „Každý, kdo někdy vykopal jámu pro zahradní jezírko, založil záhon nebo postavil terasu, moc dobře ví, že fyzicky náročný projekt představuje perfektní kompenzaci každodenního stresu.“