Heidi Klum a Lidl společně nabídnou kvalitní módu dostupnou pro každého. Touto novou kampaní Lidl pozvedá svou nabídku oblečení na další úroveň, v nové kolekci přinese pestrost a módní trendy.
Heidi Klum a Lidl
Není žádným tajemstvím, že Heidi Klum je milovnicí módy, návrhářkou a módní ikonou určující trendy. Dosud se však tajilo, že bude aktivně podporovat řetězec Lidl, a to v souvislosti s jeho novou módní kampaní. Spolupráce má přitom mnohem hlubší rozměr než jen skutečnost, že se modelka stane tváří nové nabídky. Heidi Klum navrhla pro Lidl vlastní kolekci, do které promítla svůj charakteristický styl. Na její exkluzivní uvedení se mohou zákazníci řetězce těšit ještě letos.
„Doufám, že se bude má kolekce lidem líbit. Její příprava mě opravdu bavila. Lidl klade stejně jako já velký důraz na výrobky, které jsou kvalitní a za skvělou cenu. Móda by totiž měla být nejen zábavná, ale každý by měl mít i možnost si ji dovolit,“ komentovala Heidi Klum oznámení své spolupráce s Lidlem.
„Lidl Fashion Week“
Zmiňovaná módní kampaň zahájí dlouhodobý projekt s názvem „Lidl Fashion Week“, v rámci kterého Lidl představí svou mezinárodní nabídku oblečení. „Lidl Fashion Week“ se bude konat několikrát do roka ve všech zemích a řetězec během něj vždy nabídne exkluzivní módní kolekci. Projekt startuje právě s Heidi Klum.
Michal Farník, jednatel společnosti Lidl Česká republika, k tomu dodal: “Heidi je úžasný zdroj inspirace. Ve světových módních metropolích se cítí jako doma, vyzařuje z ní pozitivní energie a radost ze života, zároveň však zůstává přirozená. Představuje tak skvělou osobnost pro Lidl a naše zákazníky. Jsme velmi potěšeni, že v rámci akce „Lidl Fashion Week“ můžeme uvést její kolekci.”