Agentura Havas PR zvítězila ve výběrovém řízení společnosti Heineken Česká republika na dodavatele služeb public relation.
Zajistí PR pro kompletní produktové portfolio pivovarnické skupiny, tedy značky Krušovice, Starobrno, Zlatopramen, Heineken, Desperados, Strongbow, Lišácké Jablko, Březňák a Zlatý Bažant.
Havas PR se bude věnovat také korporátní komunikaci Heinekenu, CSR projektům nebo medializaci sponzorských aktivit, jako je například partnerství značky Krušovice s mistrovstvím světa v hokeji. V agentuře bude mít klienta na starosti Lucie Strnadová, která na pozici PR Director zastřešuje několik značek z oblasti rychloobrátkového zboží.
Společnost Heineken vlastní v České republice pivovary Starobrno, Velké Březno a Královský pivovar Krušovice. V současnosti je Heineken Česká republika třetím nejvýznamnějším hráčem na domácím trhu s pivem a řadí se mezi nejdůležitější vývozce. Heineken je druhou největší pivovarnickou skupinou na světě a evropskou jedničkou mezi výrobci piva. Do portfolia skupiny patří více než 250 mezinárodních, regionálních, lokálních a speciálních značek piv a ciderů.