Se začátkem biatlonové sezóny Hamé rozjíždí reklamní kampaň spojenou s českým biatlonem. Jeho hlavním partnerem se v letošním roce stalo Hamé. Spoty a soutěže pro fanoušky nyní posluchači mohou slyšet nejdříve na Českém rozhlase 1 – Radiožurnálu. Hamé také v těchto dnech startuje i outdoor kampaň s předními českými biatlonovými reprezentanty na billboardech a bigboardech okolo dálnice D1 a na dalších místech v Česku. Následovat bude reklama v televizi, na internetu a v tisku.
„My věříme v úspěchy českých reprezentantů, letošní olympijskou sezónu rozjeli skvěle. Chceme být aktivní hned od začátku a využít všech možných nástrojů pro prezentaci biatlonu jako atraktivního sportu a spojit s ním i společnost Hamé a naše výrobky. Na trh tak například uvedeme edici našich ´biatlonových´ produktů. S biatlonem se tak budou moci zákazníci setkat například na džemech, prémiových masových produktech a bagetách,“ vysvětluje Marcela Mitáčková, ředitelka pro marketing a vývoj společnosti Hamé. Ta připomíná, že Hamé chce pomoci v propagaci biatlonu mezi veřejností a vtáhnout do těchto aktivit maximum fanoušků.
V současnosti již fungují webové stránky www.fandimebiatlonu.cz, které chce Hamé dále výrazně rozvíjet a doplňovat atraktivním obsahem, včetně soutěží pro veřejnost. Všichni příznivci biatlonu nyní mohou podpořit české reprezentanty také na Facebooku na nové fanouškovské stránce Fandíme biatlonu, kterou zřídil Český svaz biatlonu za podpory společnosti Hamé. Na tomto profilu najdou fanoušci aktuální informace z dění v českém biatlonu a mohou se těšit i na zajímavosti ze zákulisí a postřehy samotných českých reprezentantů. Nové stránky jsou dostupné na www.facebook.com/FandimeBiatlonu
Televizní kampaň je připravená
Hlavními hvězdami televizních spotů, které začnou na televizních obrazovkách běžet v lednu příštího roku, budou biatlonoví reprezentanti Gabriela Soukalová, Ondřej Moravec a Michal Šlesingr. V nových spotech si tito olympionici pochutnají na prémiových produktech Hamé – výběrových Extra jamech s vysokým podílem ovoce, Pražské šunce z řady Vynikající kvalita
a poprvé bude předvedena také známá paštika Májka s novými recepturami a v novém skleněném obalu. Zbrusu nové televizní spoty, které Hamé v rámci kampaně nasadí, využijí dvojsmyslnost sportovního komentáře k propojení biatlonu a kvalitní stravy. Televizní spoty bude doprovázet reklama na internetu a v tisku.
Hamé se do sportovního marketingu vrátilo po několika letech. V letech 2002 až 2007 bylo Hamé generálním sponzorem hokejového týmu HC Hamé Zlín, který během tohoto úspěšného období dokonce vyhrál extraligový titul.