Přepravní společnost DPD bojuje s podzimním splínem atraktivní image kampaní, která cílí na nové zákazníky. Hlavním hrdinou krátkých spotů je režisér a herec Jakub Kohák, který se společností dlouhodobě spolupracuje. Klíčovým heslem kampaně je motto „Doručujeme radost“ a DPD se zde představuje jako spolehlivý partner pro přepravu veškerých typů online nákupů.
Nová kampaň společnosti DPD bude probíhat od 9. 10. do 17. 11. 2013. Je postavena na online spotech s nepřehlédnutelným Jakubem Kohákem jako hlavní hrdinou. Ten v každé jednotlivé sekvenci vystupuje v jiné podobě a zábavnou formou předvede, že DPD je spolehlivým partnerem pro vášnivého leteckého modeláře, milovníka automobilových veteránů, metalového kytaristu i sběratelku šperků.
„Chceme našim stávajícím i novým zákazníkům ukázat, že jdeme s dobou. Velmi dobře si uvědomujeme, že online nakupování se neustále dynamicky rozvíjí. Zákazníkům přináší široký výběr, je pohodlné a šetří v dnešní hektické době především čas. Benefitem pro naše zákazníky je, že společně s jejich zásilkou doručíme i úsměv a radost, které nákupy přinášení. I proto je podtitulem nových spotů heslo Online nákupy se šťastným koncem,“ vysvětluje Ondřej Vaňha, marketingový a obchodní ředitel společnosti DPD.
Krátká reklamní videa se budou vysílat na nejnavštěvovanějších českých serverech, jako jsou novinky.cz, super.cz, seznam.cz, idnes.cz a centrum.cz. Na většině z nich se objeví i ve formě bannerů, se kterými se setkají také majitelé e-mailových účtů na Seznamu a Centru.
– red –