Od dubna bude zajišťovat PR služby pro novou značku řemeslných pivních speciálů Two Tales agentura Donath Business & Media (DBM). Náplní její práce budou především poradenské služby a zajišťování kontaktů s tuzemskými médii a distributory.
„České pivo má stejně jako zrod Two Tales dlouhý příběh,“ říká spoluzakladatel Two Tales Brewing, Jan Martasek. „Snažíme se oprášit um historických sládků, kteří vařili poctivé pivo z těch nejlepších surovin. Stavíme na malé řemeslné výrobě a rozmanitosti chutí,“ doplnil.
Portfolio pivních speciálů zastoupené třemi druhy ležáku, světlým a tmavým speciálem typu Ale a nealkoholickým pivem Bohemian Non Alcoholic vznikalo ve spolupráci s předním českým sládkem Janem Šuráněm, který dohlíží také na výrobní proces.
Velkou část své produkce společnost vyváží, především do asijských a skandinávských zemí, USA a Kanady. Zakladateli Two Tales Brewing jsou čechokanaďan Jan Martasek, investiční bankéř a úspěšný horolezec a kalifornský rodák Se Padilla, bývalý profesionální hudebník a majitel The Prague Beer Museum.