GEEKové z CZC.cz učinili zásadní rozhodnutí, a sice že svým zákazníkům kromě elektroniky nabídnou i sortiment pro offline život GEEKa. Zákazníci si tak nyní mohou v nové kategorii CZC.Lab pořídit výběrové komiksy, mužský test plodnosti, vánoční Deadpool svetr nebo třeba legendární Bertíkovy fazolky a mnoho dalšího.
“GEEKové mají mimo svět počítačů a elektroniky i svůj offline život. A právě tam míří naše kategorie CZC.Lab, která nabídne výběrový sortiment napříč kosmetikou, herními doplňky, pochutinami, komiksy nebo erotickými pomůckami. Navíc už během jarní pandemické vlny jsme si vyzkoušeli, že naše zákazníky baví i jiný sortiment než jen elektronika, a proto vzniká naše Laboratoř právě teď, kdy umožníme zákazníkům nákup i hůře dostupného zboží” popisuje vznik nové kategorie Milan Duda, marketingový ředitel CZC.cz.
CZC.cz spouští svou Laboratoř s téměř čtyřmi tisíci položkami, z toho zhruba polovina má na e-shopu CZC.cz premiéru. Jde hlavně o pochutiny, kosmetiku, doplňky stravy nebo kategorii s označením 18+. Tradičnější sortiment jako jsou herní doplňky nebo LEGO, které byl na CZC.cz dostupný už v minulosti, je v rámci CZC.Lab výrazně rozšířený o další položky.
“Určitě nechceme jít cestou Alzy nebo Mallu a nabízet co nejširší portfolio. CZC.Lab není supermarket, ale pečlivý výběr zboží pro naše GEEKy,” říká Tomáš Pilský, obchodní ředitel CZC.cz. Už první čísla napovídají, že se to povedlo. “Z novinek je velký zájem o českou kosmetiku na vousy Angry Beards, přirozeně také doplňky stravy pro hráče, ale také slané preclíky Flipz, které máme rovnou v pěti variantách. Z klasického sortimentu se dobře prodává desková hra Pán prstenů nebo LEGO s tematikou Harryho Pottera,” doplňuje Tomáš Pilský.
Svůj CZC.Lab koktejl si jako inspiraci pro zákazníky ze svých nejoblíbenějších produktů namíchali také influenceři Alžběta Trojanová, Naomi Adachi, Martin Rota a Martin Malý alias AtiShow. Jejich tipy najdou zákazníci v kategorii #influenceři.