V polovině května v ČSOB odstartuje kampaň představující novinku Bankopojištění. Kombinace toho nejlepšího z banky a pojišťovny umožní klientovi vyřídit vše potřebné při jedné návštěvě bankovní pobočky. Kampaň si klade za cíl seznámit klienty i neklienty s konceptem bankopojištění a také s nabídkou pojištění domácnosti s akční 15% slevou. Motto kampaně zní: „Pojistěte si rodinné stříbro, než odjedete chytat bronz.“
Kampaň ČSOB odstartuje 19. května a bude probíhat až do 30. června 2014. Hlavním kanálem komunikace je televize, v níž poběží 30sekundový spot. Dále je kampaň podpořena na internetu prostřednictvím videobannerů se zkráceným 20s spotem. Dvě online verze jsou na rozdíl od TV zakončeny jinými humornými scénkami. V neposlední řadě banka ke komunikaci využije animované i statické bannery, branding zpravodajských stránek a krátké reklamní texty. Celorepublikově budou využity i venkovní plochy – především bigboardy a citylighty. V pobočkách budou k dispozici plakáty, letáky a také netradiční závěsný wobler s motivem zloděje.
Kampaň je zaměřená na pojištění domácností a domů, které si lze sjednat v pobočce. Pokud se něco přihodí, poskytneme peníze na opravu bydlení nebo pořízení nového vybavení. Když bude domácnost neobyvatelná, uhradíme i náhradní ubytování. Pojistit si lze byt, dům, chatu, vybavení, garáž, zahradu i bazén. Součástí pojištění jsou i asistenční služby nonstop. Klienti tak mohou zdarma využít například služby zámečníka k odemknutí zabouchnutých dveří nebo opraváře pro odstranění havárie (může se jednat například o elektrikářské, topenářské nebo instalatérské práce).
Na kampani se podílela mediální agentura MindShare a reklamní agentura VCCP.