Reklama

CreditOn rozjíždí novou reklamní kampaň a nový web

Úvěrová společnost CreditOn rozjela novou podzimní kampaň. Jejím cílem je pomocí promo aktivit přilákat nové klienty. CreditOn vsadil také na redesign marketingové komunikace. Změnil svůj web i veškeré vizuály.

„Redesignované webové stránky více odráží potřeby našich klientů, tedy všechny informace jsou zřetelnější, lepší grafika umožňuje klientovi se na stránkách lépe orientovat a rovněž i Klientská zóna, tedy profil klienta, je nyní přehlednější,“ říká marketingový ředitel CreditOn Martin Malý.

crediton

Díky novému systému jsou webové stránky CreditOnu i rychlejší, automatizace umí schvalovat i více žádostí o půjčku najednou. Společnost dosud používala především adresný mailing a SMS kampaně, teď se masivněji pouští i do printu. „Využíváme především televizních, lifestylových a bulvárních magazínů, v listopadu chceme rozšířit komunikační kanály o outdoorové plochy, zejména pak ve vagonech metra, jdeme i cestou online spotů“ doplňuje Martin Malý.

Čtěte také

  1. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  2. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
  3. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!