Coca-Cola HBC ČR/SR letos zaměří svou marketingovou komunikaci na důležitou součást jídelníčku – snídaně. Spouští dlouhodobou crosspromo kampaň, postavenou na značkách Cappy a BeBe Dobré ráno. Téma snídaní je ideální pro aktivaci všech prodejních kanálů nejen v rámci tradičního a moderního trhu, ale i v segmentu HORECA.
Lukáš Harvánek, manažer marketingových projektů Coca-Cola HBC ČR/SR, k tomu dodává: „Kampaní chceme podpořit důležitost snídaně a nabídnout spotřebitelům řešení. Ti nemají čas na její přípravu a někdy dokonce nesnídají vůbec. Džusy a nektary Cappy se výborně hodí do konceptu vyvážené snídaně stejně jako cereální sušenky.“
Coca-Cola HBC navazuje touto kampaní na zavedení PETového balení Cappy na začátku loňského roku a snaží se tak reagovat na potřeby spotřebitelů. Cílem spojení se značkou BeBe v rámci cross promocí je vybudovat silné povědomí spotřebitelů o tom, že Cappy v kombinaci s produkty značky BeBe Dobré ráno patří ke každé snídani.
Kampaň se vztahuje na celé portfolio Cappy a BeBe Dobré ráno. Hlavními komunikačními nástroji, které budou v kampani nasazeny, jsou POP materiály – stojany a letáky – na místě prodeje. Spotřebitelé si snídaňovou nabídku budou moci koupit v supermarketech a hypermarketech, na čerpacích stanicích a v kavárnách a restauracích.