V posledních letech je kategorie těchto produktů v reklamním světě zobrazována nudně, s tradičním ztvárněním hospodyňky jako zoufalé ženy, která čelí svým domácím povinnostem. Nové video dává úklidu mnohem pozitivnější přístup a zkušenosti, když na poražení nečistoty používá silný produkt, který uklízení mění ve zdroj nadšení a uspokojení. Cleantertainment mění uklízení v zábavu.
Kampaň představuje mechanika, objevujícího sílu a účinnost Cillit Bangu. Hlavní představitel – Daniel Cloud Campos, celosvětově známý umělec, jenž jako hlavní tanečník doprovázel Madonnu na jejím světovém turné – pouští hudbu a jeho zkušenosti se náhle přetavují ve skutečné představení.
„V minulosti jsem dělal mnoho reklam, ale tato je jednoznačně jedna z nejvýpravnějších, v jaké jsem kdy hrál. Její myšlenka mě natolik nadchla, že jsem se hned rozhodl do toho jít. Myslím, že tato reklama překonala všechna naše očekávání, která jsme si od ní slibovali… Jsem ohromně nadšený. Vlastně se velmi těším, až to lidé poprvé uvidí, protože je to opravdu něco velmi speciálního,“ vyjádřil své pocity z reklamy Daniel Cloud Campos.
Celou kampaň pro Cillit Bang připravila renomovaná reklamní agentura BETC a její režisérem byl Michael Gracey: „Když kolem sebe sestavujete tým, chcete, aby v něm byli lidé, od kterých se máte co přiučit, lidé, kteří celou práci pozvednou. Aby, když se na konci ohlédnete, jste si mohl pomyslet: „Jsem hrdý, že jsem mohl být jeho součástí.“ Myslím si, že tato kampaň není žádnou výjimkou z tohoto pravidla. Pro režiséra je to velmi privilegované místo, být součástí týmu, kde je každý plný entuziasmu z toho, co vytváříme.“