Společnost FORD MOTOR COMPANY přichází v těchto dnech se zcela novým designem i funkčností své oficiální webové stránky ford.cz. Dosavadní podoba webu fungovala s dílčími úpravami již od roku 2007. Za tuto dobu se hodně věcí změnilo. Ať už očekávání samotných zákazníků nebo i jejich každodenní technologické vybavení, jako jsou chytré telefony či tablety. To všechno vzali specialisté u Fordu při vývoji v úvahu a výsledkem je zcela nová verze webových stránek fungujících na mnohem vyšší úrovni. Vylepšený web je pro uživatele daleko přehlednější a jeho obsluha snazší a intuitivnější.
Webová platforma je postavena tak, aby co nejlépe vyhovovala všem návštěvníkům, kteří se o vozech Ford chtějí dozvědět co nejvíce. Auta se nyní stala zkrátka hlavními hvězdami stránek Fordu: k dispozici jsou zde fotografie ve velkém rozlišení zobrazující modely z mnoha různých úhlů, návštěvníci si vozy mohou prohlédnout zvenku i zevnitř, přehrát video nebo nakonfigurovat „svůj“ vůz přesně podle představ. Kromě informací o aktuálně prodávaných modelech je dostupná například velmi působivá prezentace nové generace kultovního vozu z kategorie „muscle car“ – Fordu Mustang, jehož prodej bude v Evropě zahájen v roce 2015.
Nové webové stránky jsou nyní velmi srozumitelné, nezahrnují uživatele nadbytečnými informacemi a ani nevyžadují zbytečné skrolování či klikání. Zároveň navigace mezi jednotlivými sekcemi je jednodušší, na čemž má velkou zásluhu přehledné horizontální menu.
Finální verzi nového webu (www.ford.cz) připravila agentura Wunderman, s níž Ford v oblasti IT dlouhodobě spolupracuje. Moderní řešení webových stránek českého Fordu předznamenává i jednotný nový vzhled webů všech dealerů značky. Tuto platformu zatím uvedlo do provozu pět z nich – a během několika měsíců se připojí všichni další autorizovaní partneři společnosti FORD MOTOR COMPANY, s.r.o. v České republice.